maandag 5 november 2012

Hot items from New Look

New look is een Brits kledingmerk met leuke en betaalbare kleding.
Eerst was het alleen via de website te bestellen, maar hier kwamen natuurlijk veel verzendkosten overeen.
Tegenwoordig is het bekende merk ook te verkrijgen bij V&D!
Online kun je het hier bestellen

Hier de leukste items:

Nep leren jasje - €49,99


Aztec legging - €14,99

Blouse - €24,99

Trui met luipaardprint - €29,99

Jurk - €49,99

Bordeaux rode blouse - €14,99

Sleehak - €29,99

Enkellaarsje - €24,99

Tas - €24,99

Portemonnee - €9,99

Wat is jouw favoriete item?




4 opmerkingen:

  1. Leuke items,, vooral die legging! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! wat leuk dat je me volgt, ik zie dat jij ook nog niet zo lang blogt? :)
    Ik heb onlangs een printed jeans gekocht en ik ben er echt helemaal fan van! Dus die legging vind ik geweldig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Vooral het blousje en enkellaarsje. :)
    Ik volg je terug! (trouwens sorry voor het late antwoord, ik was op reis)

    BeantwoordenVerwijderen